На цьому тижні Верховна Рада спромоглася після 12-річного зволікання прийняти закон про внутрішній водний транспорт в Україні.
Про це на своїй сторінці у Фейсбук розповів народний депутат Максим Пашковський.
Цій події передував цілий рік роботи у профільному комітеті над відповідним документом. Прийняття даного закону повинне:
— сприяти розвитку суднобудування та осучаснення річкової інфраструктури;
— розвантажити дороги, і тим самим зменшити їхнє руйнування. Дозволить економити кошти. Так за оцінками фахівців, 1 млн. тон перевезених по річці економить 1 млрд. грн. на ремонтах доріг протягом 4 років;
— покращити екологічної ситуації в країні;
— сприяти створенню нових робочих місць.
У світі перевезення річкою — найдешевший і найекологічніший спосіб доставки вантажів. Вантажоперевезення по річці хочуть збільшити до 30 млн. тон на рік з прямим економічним ефектом для держави в 13-16 млрд. грн. на рік.